• Facebook
  • Upatras Facebook Group
  • Ελληνικα
  • Αγγλικα

,

ΣΟΕΔΕ
ΤΜΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
  • Αρχική
    • Ακαδημαϊκή Φυσιογνωμία
      • Πολιτική Ποιότητας
    • Πιστοποίηση ΠΠΣ
    • Ετήσιες Εσωτερικές Εκθέσεις
    • Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης
    • Αξιολόγηση Ιδρύματος
    • Εσωτερικός κανονισμός Πανεπιστημίου Πατρών
    • Δήλωση προσβασιμότητας
    • Όροι χρήσης
    • Πολιτική απορρήτου
  • Προσωπικό
    • Μέλη ΔΕΠ
    • Προσωρινοί Διδάσκοντες
    • Γραμματεία
  • Προπτυχιακά
    • Μαθήματα
      • Α έτος
        • Α εξάμηνο
          • Εισαγωγή στην Αρχαία Ελληνική Τέχνη Ι
          • Πολιτισμός και Νέες Τεχνολογίες: διεπιστημονικές προσεγγίσεις
          • Εισαγωγή στη Δικτύωση Υπολογιστών
          • Εισαγωγή στην Πληροφορική και την Πολιτισμική Τεχνολογία
          • Αγγλικά για Γενικούς Ακαδημαϊκούς Σκοπούς
          • Εισαγωγή στον Λαϊκό Πολιτισμό
          • Διακριτά Μαθηματικά
          • Αρχαιολογία και Προϊστορικοί Πολιτισμοί στο Αιγαίο
        • Β εξάμηνο
          • Εισαγωγή στην Αρχαία Ελληνική Τέχνη ΙΙ
          • Αρχαία Ελληνική Γραμματεία Ι
          • Ιστορία της Ευρωπαϊκής Τέχνης της Δύσης Ι
          • Εισαγωγή στους Αλγόριθμους
          • Ψηφιακή Επεξεργασία Περιεχομένου Ι
          • Δομημένος Προγραμματισμός
          • Αγγλικά για Ειδικούς Ακαδημαϊκούς Σκοπούς
      • Β έτος
        • Γ εξάμηνο
          • Ελληνική Πολιτισμική Ιστορία (19ος – 20ός αιώνας)
          • Μουσειολογία
          • Ιστορία των Πολιτισμών
          • Βάσεις Δεδομένων
          • Πολυμεσικές Εφαρμογές
          • Σχεδίαση και Ανάλυση Αλγορίθμων
          • Οπτικός Προγραμματισμός
        • Δ εξάμηνο
          • Πιθανότητες και Στατιστική
          • Εισαγωγή στην Πολιτισμική Διαχείριση
          • Ιστορία της Αρχιτεκτονικής
          • Επικοινωνία Ανθρώπου-Μηχανής
          • Διδακτική της Πληροφορικής
          • Τεχνολογίες Διαδικτύου Ι
      • Γ έτος
        • Ε εξάμηνο
          • Μουσειολογία και Μουσειογραφία: επιμέλεια και σχεδιασμός εκθέσεων
          • Πολιτισμική Διαχείριση
          • Ιστορία της Ευρωπαϊκής Τέχνης της Δύσης ΙΙ
          • Ιστορία της Πόλης και της Πολεοδομίας
          • Αρχαιολογία της Αθήνας
          • Προχωρημένα Θέματα Πολυμέσων
          • Ψηφιακή Επεξεργασία Περιεχομένου ΙΙ
          • Αρχές Οικονομικής Θεωρίας
          • Διάχυτος Υπολογισμός και Εφαρμογές στον Πολιτισμό
          • Αρχαία Ελληνική Γραμματεία και σύγχρονες προσλήψεις της
          • Νεοελληνική Αρχιτεκτονική 19ος – 20ός αιώνας
          • Εισαγωγή στον Βυζαντινό Πολιτισμό
          • Υλικός Πολιτισμός
        • ΣΤ εξάμηνο
          • Ευρωπαϊκή Ιστορία (19ος – 20ός αιώνας)
          • Θέματα Λαϊκού Πολιτισμού
          • Πολιτισμική Θεωρία
          • Πληροφοριακά Συστήματα
          • Διαχείριση Ψηφιακών Πολιτισμικών Προϊόντων
          • Αλγοριθμικά Θέματα Δικτύων
          • Χώρος και Πολιτισμός: Διεπιστημονικές Προσεγγίσεις
          • Ελληνική Τέχνη 18ος – 20ός αιώνας
          • Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
          • Δημόσιος και ιδιωτικός βίος στην αρχαιότητα
      • Δ έτος
        • Ζ εξάμηνο
          • Ψηφιακά Περιβάλλοντα και Πολιτιστική Κληρονομιά
          • Αρχαία Ελληνική Γραμματεία ΙΙ
          • Διαχείριση Ασφάλειας και Εμπιστοσύνης σε Πολιτισμικά Περιβάλλοντα
          • Τεχνολογίες Διαδικτύου ΙΙ
          • Ζητήματα στην Ιστορία της Τέχνης
          • Επίμαχα και Συγκρουσιακά Ζητήματα της Ιστορίας
          • Ανάδειξη και Προβολή Πολιτισμικών Αγαθών
          • Αρχές Μάρκετινγκ
          • Βυζαντινή Ζωγραφική και Ψηφιδωτά
          • Μουσεία: Προκλήσεις στον 21ο αιώνα
          • Αλγόριθμοι και Υπολογισμός
          • Αλγοριθμικά Θέματα Ασύρματων Δικτύων
          • Τεχνητή Νοημοσύνη και εφαρμογές στον Πολιτισμό
        • Η εξάμηνο
          • Πολιτισμική Επικοινωνία
          • Μουσεία και Νέες Τεχνολογίες
          • Διαχείριση Ιστορικών Συνόλων
          • Προχωρημένα Θέματα Δικτύων Διακίνησης Πολυμεσικού Περιεχομένου
          • Μεθοδολογία Παραγωγής Πολιτισμικών και Πολυμεσικών Τίτλων
          • Υπολογιστική Επιστήμη και Πολιτισμός
          • Ψηφιακή Επεξεργασία Περιεχομένου ΙΙΙ
          • Γεωγραφικά Συστήματα Πληροφοριών στην Ιστορία και την Αρχαιολογία
          • Σύγχρονες Οπτικοποιήσεις της Αρχαιότητας
          • Σύγχρονη Ιστορία και Κινηματογράφος
          • Λαϊκά δρώμενα, τελετουργίες και αναπαραστάσεις
          • Στοιχεία Μεταβυζαντινού και Οθωμανικού Πολιτισμού
          • Πολιτισμική Οικονομία και Διαχείριση στις Πολιτισμικές Δημιουργικές Βιομηχανίες
          • Μηχανική μάθηση και εφαρμογές στον Πολιτισμό
          • Πτυχιακή εργασία
          • Πρακτική Άσκηση
    • Ακαδημαϊκό Ημερολόγιο
    • Ωρολόγιο Πρόγραμμα
    • Πρόγραμμα Εξετάσεων
    • Πρόγραμμα Σπουδών
      • Κανόνες δήλωσης μαθημάτων (χειμερινό εξάμηνο 2020)
      • Περιγράμματα Μαθημάτων
      • Παράρτημα διπλώματος
    • Πρακτική Άσκηση
    • Erasmus+
    • Κατατακτήριες Εξετάσεις
  • Μεταπτυχιακά
    • ΜΔΕ
      • Αντικείμενο
      • Μαθήματα
        • Α εξάμηνο
        • Κοινωνιολογία του αστικού χώρου
        • Τεχνολογικά δίκτυα και ψηφιακές αναπαραστάσεις
        • Οικιστικά σύνολα του παρελθόντος μέσα σε σύγχρονα αστικά τοπία
        • Πόλη και μνήμη
        • Β εξάμηνο
        • Το Μουσείο στην Πόλη και η Πόλη στο Μουσείο / Χώροι Αναπαράστασης
        • Το Μουσείο στην Πόλη και η Πόλη στο Μουσείο / Χώροι Αναπαράστασης (Τεχνολογική Προσέγγιση)
        • Νέα μέσα αλληλεπίδρασης και προβολής
        • Περί πόλεως λόγοι
        • Γ εξάμηνο
        • Πολιτιστική διαχείριση σε αστικό περιβάλλον
        • Εικαστικές εγκαταστάσεις σε πόλεις
        • Αποδοτική Παροχή Πολιτισμικών Υπηρεσιών σε Δικτυακό Περιβάλλον
        • Αποδοτική παροχή πολιτισμικών υπηρεσιών σε δικτυακό περιβάλλον
        • Αστικός χώρος & γεωγραφική αναπαράσταση
      • Ακαδημαϊκό Ημερολόγιο
      • Ωρολόγιο Πρόγραμμα
      • Κανονισμός
        • Κανόνες δήλωσης μαθημάτων (εαρινό εξάμηνο 2020)
      • Προκήρυξη ΠΜΣ
    • Διδακτορικό Δίπλωμα
      • Κανονισμός Διδακτορικών Σπουδών
      • Διδακτορικές διατριβές
        • Ολοκληρωμένες
        • Σε εξέλιξη
  • R&D
    • Δραστηριότητες
      • Ανασκαφές
      • Θερινό Σχολείο
      • Διαγωνισμός Φωτογραφίας
        • 2016
        • 2015
        • 2013
      • Εκθέσεις
      • Εκπαιδευτικές εκδρομές
      • Θεατρική Ομάδα
      • Κινηματογραφική Ομάδα
      • Χορευτική Ομάδα
      • Συνέδρια
      • Ημερίδες
    • Έργα έρευνας & ανάπτυξης
    • Δημοσιεύσεις
    • Εργαστήριο Πολιτισμικής Τεχνολογίας
  • Ανακοινώσεις
    • Εκδηλώσεις
    • Διακρίσεις
    • Υλικό
      • Έντυπα
      • Σύνδεσμοι
    • Ανακοινώσεις Πανεπιστημίου Πατρών
    • Ανακοινώσεις UPnet
    • @up
  • Υπηρεσίες
    • Webmail@upatras
    • Webmail@upnet
    • Progress
    • Classweb
    • StudentsWeb
    • Εύδοξος
    • Upatras eclass
    • ΑΤΛΑΣ
    • Erasmus+
    • ΑΠΕΛΛΑ
    • ΜΟ.ΔΙ.Π.
    • eduroam (WiFi)
    • Η Ευρώπη σου

Ολοκληρωμένες

Αρχική / Μεταπτυχιακές Σπουδές / Διδακτορικό Δίπλωμα / Διδακτορικές διατριβές / Ολοκληρωμένες

Μεθοδολογίες Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Έξυπνων Ψηφιακών Περιβαλλόντων για τον Πολιτισμό και την Κοινωνία

Ζώης Κουκόπουλος, Σεπτέμβριος 2019

Καλωσορίζοντας τη νέα ψηφιακή εποχή ο Πολιτισμός και η κληρονομιά του ενσωματώνει καθημερινά όλο και περισσότερο την τεχνολογία και τις εφαρμογές της Πληροφορικής στην έρευνα και την καθημερινή του πρακτική. Η παρούσα διατριβή φιλοξενεί μια, ιδιαίτερα, εκτεταμένη έρευνα της διεθνούς βιβλιογραφίας αποδελτιώνοντας μια πληθώρα ψηφιακών συστημάτων που υποστηρίζουν με τις υπηρεσίες τους ποικίλα επιστημονικά πεδία του Πολιτισμού. Μέσα από την παραπάνω έρευνα καθίσταται σαφές ότι οι ψηφιακές υπηρεσίες που έχουν προταθεί έως σήμερα, στη μεγάλη πλειοψηφία τους, αφορούν την υποστήριξη των διαδικασιών της ψηφιοποίησης, της ψηφιακής διατήρησης και διάσωσης, αλλά και της οργάνωσης και γνωστοποίησης της πολιτισμικής πληροφορίας.

Στη διατριβή αυτή προσπαθούμε να αποτυπώσουμε το επόμενο βήμα στη σχέση Πληροφορικής και Πολιτισμού, παίρνοντας σαν δεδομένο ότι η τεχνολογία δεν μένει σταθερή και καθημερινά τροφοδοτεί την ανθρωπότητα με νέα επιτεύγματα (Διαδίκτυο των Πραγμάτων, Επαυξημένη και Εικονική Πραγματικότητα, Σημασιολογικός Ιστός, Μη Επανδρωμένα Ιπτάμενα Οχήματα). Η απάντηση που προτείνει αυτή η διατριβή είναι ο εκσυγχρονισμός των ψηφιακών υπηρεσιών που υποστηρίζουν τις διαδικασίες διαχείρισης (καταγραφή, ψηφιοποίηση, οργάνωση, διάχυση, αξιοποίηση) της πολιτισμικής πληροφορίας ούτως ώστε να γίνουν περισσότερο επίκαιρες, προσαρμοστικές, επεκτάσιμες, εξατομικεύσιμες και αποτελεσματικές ή αλλιώς πιο «έξυπνες». Προτείνουμε τη δημιουργία έξυπνων ψηφιακών περιβαλλόντων που να σχεδιάζονται με τέτοιο τρόπο ώστε να προσφέρουν έξυπνες υπηρεσίες για τον Πολιτισμό και την κληρονομιά του, με σύγχρονο τρόπο, αλλά και να υποστηρίζουν την βιωσιμότητα του φορέα που τα λειτουργεί.

Επιβλέπων: Δημήτρης Τσώλης, Επίκ. Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Πατρών

Πολιτισμική Αντίληψη για τις Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών των Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Αθανασία Αλεξανδρή, Φεβρουάριος 2020

Η παρούσα διδακτορική διατριβή πραγματεύεται ζητήματα που σχετίζονται με τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αναφορικά με καινοτόμες διδακτικές πρακτικές που εμπλέκουν τις Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην εκπαιδευτική πράξη. Διερευνάται η εκπαιδευτική ταυτότητα των λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης ως προς τις ΤΠΕ, και ειδικότερα το γνωστικό, διδακτικό, εξωδιδακτικό, προσωπικό προφίλ στο συγκεκριμένο πεδίο ενδιαφέροντος,  καθώς και οι αντιλήψεις τους για την παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη. Επιπλέον μελετάται η επιρροή που ασκεί το ευρύτερο κοινωνικό, πολιτισμικό και οικονομικό συγκείμενο στη διαμόρφωση των παιδαγωγικών πεποιθήσεων των εκπαιδευτικών αναφορικά με τις ΤΠΕ. Στο πλαίσιο αυτό εξετάζονται τα προσωπικά και εξωγενή προσκόμματα που αντιμετωπίζουν για την επίτευξη της  ενσωμάτωσης των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Η μελέτη των προαναφερθέντων ζητημάτων αποτελεί τη βάση για τη στόχευση ως προς το  κεντρικό θέμα της διατριβής, που αφορά στο εκπαιδευτικό ψηφιακό παιχνίδι. Η ευρεία χρήση των ψηφιακών παιχνιδιών από τους εφήβους, ο επιτυχής για τη γνωστική ανάπτυξή τους συνδυασμός  παιχνιδιού – μάθησης και η δυνατότητα αξιοποίησης ψηφιακών παιχνιδιών που βασίζονται στη μάθηση (Digital Games Based Learning – DGBL), έστρεψαν το ερευνητικό ενδιαφέρον προς τη συγκεκριμένη κατεύθυνση. Στο πλαίσιο αυτό αποτιμάται αρχικά σε εμπειρικό επίπεδο η δημιουργία ενός και η εφαρμογή δύο εκπαιδευτικών ψηφιακών παιχνιδιών κατά την υλοποίηση Προγράμματος  Σχολικών Δραστηριοτήτων και ο ρόλος του εκπαιδευτικού στην εν λόγω εκπαιδευτική διαδικασία. Σε ένα δεύτερο επίπεδο, η έρευνα στοχεύει στην ανάδειξη του γενικότερου προφίλ του εκπαιδευτικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ο οποίος, επιχειρώντας καινοτόμες διδακτικές  πρακτικές με τις ΤΠΕ, υποστηρίζει την αξιοποίηση ψηφιακών παιχνιδιών για τη βελτίωση της μαθησιακής διαδικασίας.

Τα συμπεράσματα που προκύπτουν από την ανάλυση και ερμηνεία των αποτελεσμάτων του στοχευμένου δείγματος των εκπαιδευτικών που υποστηρίζουν θερμά την αξιοποίηση των εκπαιδευτικών ψηφιακών παιχνιδιών για τη βελτίωση της μαθησιακής διαδικασίας, αποκαλύπτουν διαφοροποιήσεις από το γενικό δείγμα και διαμορφώνουν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του προφίλ τους. Ενδιαφέρον παρουσιάζει  η πολύ έντονη διαθεσιμότητα των συγκεκριμένων εκπαιδευτικών να μετασχηματίσουν τη διδακτική τους πρακτική και τον ρόλο τους σε αυτή, η επαναλαμβανόμενη εθελοντική συμμετοχή τους σε καινοτόμες εξωδιδακτικές συνεργατικές δράσεις με τους μαθητές/τριες, η συστηματική ενασχόλησή τους με τις ΤΠΕ για την προετοιμασία της διδασκαλίας και την αυτοεπιμόρφωση, η συχνότερη αξιοποίηση των ΤΠΕ στην καθημερινή διδακτική πράξη και η περιορισμένη αρνητική επίδραση των εξωγενών προσκομμάτων στην προαναφερθείσα επιλογή. Αναφορικά με τις αντιλήψεις τους για τις ΤΠΕ , αυτές αναγνωρίζονται πιο ισχυρές κυρίως ως προς το πεδίο της συνάρτησής τους με τις απαιτήσεις της σύγχρονης κοινωνικής πραγματικότητας, της επαγγελματική τους εξέλιξης και της πρόθεσής τους να προσδίδουν έναν ενδιαφέροντα και ελκυστικό χαρακτήρα στη διδασκαλία, προκειμένου να ενισχύουν τα κίνητρα μάθησης των εκπαιδευόμενων.

Επιβλέπων: Δημήτρης Τσώλης, Επίκ. Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Πατρών

Αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών Διαδικτύου στο Σχεδιασμό, Ανάπτυξη και Αξιολόγηση Εξ Αποστάσεως Εκπαιδευτικού Προγράμματος για την Τέχνη και τον Πολιτισμό

Μυρτώ Μιχαλά, Απρίλιος 2020

Σκοπός της προκείμενης διδακτορικής διατριβής είναι η διερεύνηση της παιδαγωγικής αξιοποίησης των νέων τεχνολογιών διαδικτύου στο σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την αξιολόγηση μίας διδακτικής παρέμβασης για τη διδασκαλία της Ιστορίας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, με έμφαση στις θεματικές ενότητες που αφορούν στην τέχνη και στον πολιτισμό.

Σύμφωνα με την επισκόπηση της βιβλιογραφικής θεωρίας και έρευνας στο χώρο της εκπαίδευσης, η ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών διαδικτύου στη μαθησιακή διαδικασία συνδέεται με σημαντικά μαθησιακά αποτελέσματα. Ειδικότερα, έχει επισημανθεί η συμβολή τους στην επίτευξη των γνωστικών, των κοινωνικο-συναισθηματικών και των ψηφιακών στόχων της διδασκαλίας. Μέσα από τις πολλαπλές επιλογές και τις δυνατότητες που προσφέρουν, οι νέες τεχνολογίες διαδικτύου εξασφαλίζουν τις προϋποθέσεις για ενεργητική και αυτορρυθμιζόμενη μάθηση. Ο μαθητής τοποθετείται στο κέντρο της εκπαιδευτικής πράξης και αυτενεργεί για την κατάκτηση των μαθησιακών στόχων.

Παράλληλα, εξετάζεται η εκπαιδευτική αξιοποίηση των αρχών του ψηφιακού παιχνιδιού με στόχο το μεγαλύτερο βαθμό εμπλοκής και εμβύθισης στη μαθησιακή διαδικασία. Η υιοθέτηση των αρχών της παιχνιδοποίησης στη δημιουργία εκπαιδευτικών παιχνιδιών σοβαρού σκοπού ή στο σχεδιασμό διδακτικών σεναρίων με παιχνιδοποιημένες δραστηριότητες έχει αποδειχθεί επιστημονικά ότι διευκολύνει τη μάθηση και συνεπικουρεί στη βελτίωση της σχολικής επίδοσης. Συγκεκριμένα, το παιγνιώδες πλαίσιο συνδέεται με την ανάπτυξη της δημιουργικότητας, την καλλιέργεια της κριτικής σκέψης, και την προαγωγή δεξιοτήτων αντιμετώπισης προβληματικών καταστάσεων, διαπραγμάτευσης και λήψης αποφάσεων. Ταυτόχρονα, συμβάλλει στην ενίσχυση των διαπροσωπικών σχέσεων και στην επικράτηση μίας ευχάριστης ατμόσφαιρας μέσα στην τάξη.

Το παρόν πόνημα επιχειρεί την παιδαγωγική σύζευξη των νέων τεχνολογιών διαδικτύου με τις αρχές της παιχνιδοποίησης στο σχεδιασμό μίας διδακτικής παρέμβασης που στοχεύει στη διεύρυνση της ιστορικής γνώσης και στην προαγωγή της πολιτιστικής κουλτούρας μίας ομάδας δεκαοκτώ (18) μαθητών -έξι (6) κοριτσιών και δώδεκα (12) αγοριών- στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, στο πλαίσιο του γνωστικού αντικειμένου της Ιστορίας. Η διδακτική μέθοδος που επιλέχθηκε ήταν διερευνητική και ομαδοσυνεργατική με σκοπό τη βιωματική προσέγγιση της γνώσης. Για την ανάπτυξη της διδασκαλίας χρησιμοποιήθηκε η διαδικτυακή εφαρμογή ελεύθερης πρόσβασης Artsteps. Επιπροσθέτως, το μάθημα υποστηρίχθηκε με φύλλα εργασίας για την οριοθέτηση των κατευθύνσεων της διερευνητικής δραστηριότητας. Απώτερος στόχος του μαθήματος ήταν η δημιουργία ομαδικών εικονικών εκθέσεων για τους πολιτισμούς που αναπτύχθηκαν στην Ελλάδα, κατά την προϊστορική εποχή του Χαλκού (3000-1100 π.Χ.).

Για την αξιολόγηση της διδακτικής παρέμβασης και της διαδικτυακής εφαρμογής χρησιμοποιήθηκαν οι ερευνητικές μέθοδοι της παρατήρησης, της ομαδικής μη-δομημένης συνέντευξης, και του ερωτηματολογίου διαβαθμισμένης κλίμακας Likert για την εκτίμηση των αντιλήψεων και απόψεων των μαθητών. Τα αποτελέσματα έδειξαν την επιτυχία της διδακτικής παρέμβασης στην επίτευξη των γνωστικών και παιδαγωγικών στόχων του μαθήματος. Ειδικότερα, το μάθημα δημιούργησε συνθήκες ενεργητικής, δημιουργικής, συνεργατικής και παιγνιώδους μάθησης. Επιπλέον, συνέβαλε στην καλλιέργεια θετικότερης στάσης των μαθητών σε θέματα τέχνης και πολιτισμού αφενός και στην Ιστορία αφετέρου. Τέλος, οι μαθητές πλειοψηφικά διατύπωσαν θετικά σχόλια για την ευχρηστία και το εικονικό περιβάλλον της εφαρμογής Artsteps, καθώς και τη συμβολή της στην εμπέδωση του μαθήματος.

Επιβλέπων: Δημήτρης Τσώλης, Επίκ. Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Πατρών

Πρόσφατες Ανακοινώσεις

  • Ανακοίνωση : Διαδικτυακές συζητήσεις για τις Απόκριες Μάρτιος 1, 2021
  • Ενημερωτικό webinar Erasmus+ 2021-2022 Μάρτιος 1, 2021
  • Ρυθμίσεις σχετικά με την εκπαιδευτική διαδικασία των προγραμμάτων σπουδών πρώτου και δεύτερου κύκλου κατά το εαρινό εξαμήνου του ακαδημαϊκού έτους 2020-2021 Φεβρουάριος 25, 2021
  • Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης Πανεπιστημίου Πατρών: προσωρινά αποτελέσματα 2020-2021 Φεβρουάριος 24, 2021
  • Ενημέρωση για Μητρώο Φοιτητών της ΕΘΑΑΕ Φεβρουάριος 23, 2021

Κατηγορίες Ανακοινώσεων

Αρχείο Ανακοινώσεων

Ημερολόγιο

Μάρτιος 2021
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Φεβ    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Αναζήτηση

RSS

  • 1ο έτος (145)
  • 2ο έτος (204)
  • 3ο έτος (294)
  • 4ο έτος (311)
  • Erasmus (6)
  • Διακρίσεις (1)
  • Διάφορα (23)
  • Εκδηλώσεις (44)
  • Επί πτυχίω (282)
  • Θέσεις εργασίας (6)
  • Κατατακτήριες Εξετάσεις (12)
  • Μεταπτυχιακές Σπουδές (152)
  • Πρακτική Άσκηση (20)
  • Υποτροφίες (18)
  • Φοιτητικός Σύλλογος (9)

Κανάλια RSS (QR codes)

Κανάλια RSS (QR codes)
1o έτος
1o έτος
Erasmus
Erasmus
2o έτος
2o έτος
Πρακτική Άσκηση
Πρακτική Άσκηση
3o έτος
3o έτος
Μεταπτυχιακά
Μεταπτυχιακά
4o έτος
4o έτος
Εκδηλώσεις
Εκδηλώσεις
Επί πτυχίω
Επί πτυχίω
Φοιτητικός Σύλλογος
Φοιτητικός Σύλλογος
Κατατακτήριες εξετάσεις
Κατατακτήριες εξετάσεις
Διάφορα
Διάφορα
Θέσεις εργασίας
Θέσεις εργασίας
Υποτροφίες
Υποτροφίες

Σύνδεση

  • Σύνδεση
  • Κανάλι RSS άρθρων
  • Κανάλι RSS σχολίων
  • WordPress.org

Επικοινωνία

Παλαιό Μουσικό Σχολείο, Άγιος Ιωάννης Ρηγανάς, Σεφέρη 2,Αγρίνιο30100Ελλάδα
http://www.culture.upatras.grgramdppnt@upatras.gr26410 74231-3

Υπηρεσίες

Webmail@upatras
Webmail@upnet
Progress
Classweb
StudentsWeb
Upatras eclass
ΑΤΛΑΣ
Erasmus+
ΑΠΕΛΛΑ
ΜΟ.ΔΙ.Π.
eduroam (WiFi)
Η Ευρώπη σου

Τοποθεσία-Πρόσβαση

Χάρτες Google
ΚΤΕΛ Αιτωλοακαρνανίας
Υπηρεσία RadioTaxi
Δήμος Αγρινίου
Τμήμα Διαχείρισης Πολιτισμικού Περιβάλλοντος και Νέων Τεχνολογιών, Πανεπιστήμιο Πατρών © 2018-2019 / All Rights Reserved